تبلیغ عجیب یک شرکت داروسازی در سطح تهران


پایگاه خبری لقمه:این روزها بیلبوردی در تهران نصب شده که در نگاه اول مخاطب را به خوردن فست‌فود ترغیب می‌کند.

پایگاه خبری لقمه _ محمدصالح حجت‌الاسلامی: خدامت کند سعدی را که سرود:
«به عمل کار برآید به سخندانی نیست»

این بیلبورد مصداق عجیبی از این مصرع پر مغز است. معلوم نیست طراح و کارفرما و کارشناس ارشاد و زیباسازی تهران چطور فکر کردند در کنار یک بزرگراه پرتردد که رانندگان یا به سرعت در عبور یا متوجه حرکت خودروهای اطراف هستند، هم تصویر پیتزا را خواهند دید و هم جملات ریز هشدار دهنده در مورد کلسترول خون را؟
در واقع این بیلبورد بیشتر ترویج و تبلیغ پیتزاخوری است که شاید از این طریق برفروش داروهای کنترل کننده چربی می‌تواند تاثیر بگذارد وگرنه پیام سلامت آن نیاز به مکثی طولانی و حوصله و گوش شنوا دارد.


از سازمان زیباسازی که نه اما از مجموعه دکتر عبیدی این کار بعید است.

محمدصالح حجت الاسلامی

شما هم می توانید در انتهای همین مطلب نظرتان را با دیگران در میان بگذارید.

 بازگشت به صفحه نخست




کد: 13730 تاریخ نشر: ۱۳۹۶ جمعه ۲۴ آذر بازدید: 3586 ساعت: 1:15 عصر
نسخه چاپی نسخه چاپی     ارسال به دوست

اخبار مرتبط با این خبر

ردیفتیترتاریخ
1 توزیع نذری با طعم سرطان! ۱۳۹۱ پنج شنبه ۲۵ آبان


نظرات


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است

نظر شما

نام:
پست الکترونیکی:
نظر شما:
کد امنیتی:



نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  غذاهای مناسب فصل پاییز و طبع سرد افراد یک متخصص طب سنتی با اشاره به بیماری‌های فصل پاییز ...

  این میکروب قاتل معده است در صورت عدم درمان، این میکروب 30 درصد عامل سرطان م...

  روش جلوگیری از مسمومیت ناشی از مصرف کباب اداره استاندارد غذای انگلیس (FSA) هشدار داد که برا...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت