تبلیغ عجیب یک شرکت داروسازی در سطح تهران


پایگاه خبری لقمه:این روزها بیلبوردی در تهران نصب شده که در نگاه اول مخاطب را به خوردن فست‌فود ترغیب می‌کند.

پایگاه خبری لقمه _ محمدصالح حجت‌الاسلامی: خدامت کند سعدی را که سرود:
«به عمل کار برآید به سخندانی نیست»

این بیلبورد مصداق عجیبی از این مصرع پر مغز است. معلوم نیست طراح و کارفرما و کارشناس ارشاد و زیباسازی تهران چطور فکر کردند در کنار یک بزرگراه پرتردد که رانندگان یا به سرعت در عبور یا متوجه حرکت خودروهای اطراف هستند، هم تصویر پیتزا را خواهند دید و هم جملات ریز هشدار دهنده در مورد کلسترول خون را؟
در واقع این بیلبورد بیشتر ترویج و تبلیغ پیتزاخوری است که شاید از این طریق برفروش داروهای کنترل کننده چربی می‌تواند تاثیر بگذارد وگرنه پیام سلامت آن نیاز به مکثی طولانی و حوصله و گوش شنوا دارد.


از سازمان زیباسازی که نه اما از مجموعه دکتر عبیدی این کار بعید است.

محمدصالح حجت الاسلامی

شما هم می توانید در انتهای همین مطلب نظرتان را با دیگران در میان بگذارید.

 بازگشت به صفحه نخست




کد: 13730 تاریخ نشر: ۱۳۹۶ جمعه ۲۴ آذر بازدید: 3619 ساعت: 1:15 عصر
نسخه چاپی نسخه چاپی     ارسال به دوست

اخبار مرتبط با این خبر

ردیفتیترتاریخ
1 توزیع نذری با طعم سرطان! ۱۳۹۱ پنج شنبه ۲۵ آبان


نظرات


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است

نظر شما

نام:
پست الکترونیکی:
نظر شما:
کد امنیتی:



نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  روش تشخیص ماهی تازه از کهنه سبزی‌پلو با ماهی را نمی‌توان غذای ملی ایرانی دانست...

  میوه‌هایی با طعم سرطان! همه متخصصان علوم پزشکی به مردم توصیه می‌کنند که بر...

  بهبود خستگی مزمن با تغذیه سندرم خستگی مزمن بعد از کار زیاد، مشغله های فکری ی...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

کجا غذا بخوریم، کجا غذا نخوریم بیشتر متخصصان فیزیولوژی معتقدند لذت غذاخوردن، یکی از بزرگ‌ترین لذت‌های زندگی است اما بسیاری از افراد به‌راحتی از این لذت می‌گذرند و نمی‌دانند که می‌توانند با رعایت چند نکته بسیار ساده اما کاربردی، غذا خوردن را برای خود و سایر اعضای خانواده‌شان، به یک تفریح بزرگ تبدیل کنند.
غذا در یک متن فرهنگی انسان شناسان عادات غذایی را به عنوان کلیتی پیچیده از فعالیت های آشپزی ، تمایل ها و تنفرها ، آگاهی جمعی ، اعتقادات ، تابوها ، موهومات وابسته با تولید و تهیه و مصرف غذا و در یک کلام یک مفهوم فرهنگی بزرگ می نگرند.به عنوان یک مفهوم فرهنگی بزرگ ،غذا را در مواجهه و ارتباط با بسیاری از مفاهیم فرهنگی دیگر می بیینند.
خواص انار این میوه كه از آن به عنوان میوه‌ای بهشتی یاد می‌شود از قدیم الایام مورد توجه اطباء بوده و برای آن خواص بی‌شماری برشمرده‌اند. در علم نوین پزشكی نیز خواص انار به اثبات رسیده است.
انسان‌های موحد در خوراک خویش نیز تسلیم خداوند هستند خدای تعالی به یک دسته از انسان‌ها توفیق می‌دهد، تا به اینجا برسند که بگویند: خدایا! بگو چگونه بخورم، کجا بخورم و چه‌قدر بخورم؟ این اخلاق موحدین است که به آنچه او اجازه خوردنش را داده، تسلیم هستند.