به گزارش پایگاه خبری
لقمه، در دومین کنفرانس بین المللی اقتصاد و مدیریت کسب و کار که به همت انجمن مدیریت کسب و کار ایران و با مشارکت بیش از ۱۶۳ دانشگاه، سازمان و مجموعه مرتبط، ۲۵ و ۲۶ مردادماه ۱۴۰۲ در مرکز همایشهای بین المللی جمهوری اسلامی ایران (سالن اجلاس سران کشورهای اسلامی)، و با حضور بیش از چهارصد عضو هیئت علمی از یکصد دانشگاه داخلی و خارجی برگزار گردید، ضمن معرفی شرکتهایی که موفق به دریافت جایزه ملی مدیریت کسب و کار سال کشور شدند، کتابهای منتخب مدیریت کسب و کار سال کشور و پایان نامه برتر دانشجویی در این رشته معرفی شدند.
در این رویداد که با مجوز وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و با سخنرانی برجستهترین اساتید و چهرههای ماندگار مدیریت ایران از دانشگاههای مختلف از جمله، پروفسور سیدمهدی الوانی، پروفسور علینقی مشایخی، پروفسور اسداله کردنائیج، پروفسور محمدرضا حمیدی زاده، پروفسور علی رضائیان، دکتر محسن بهرامگیری، دکتر آذرصائمیان و دکتر حمیدرضا عظیمی برگزار گردید، مجموعاً ۱۳۷ مقاله علمی مورد پذیرش و ارائه قرار گرفت.
در موضوع انتخاب کتاب سال و در بخش تألیف، کتاب برندسازی در هفت گام اثر فرزاد مقدم، کتاب تفکر سیستمی در مدیریت جامعه و سازمان اثر سید جعفر مرعشی، وحیده بلیغ و امیرحسین شفیعی و همچنین کتاب گردشگری ورزشی اثر میثم شفیعی رودپشتی، محمد میره ای و نوید معصومی و در بخش ترجمه کتاب استراتژی و چشم انداز کسب و کار اثر سعید زنجانی، کتاب مدلهای تجاری مد اثر روشنک داوری و یاسمن فرهنگ پور و کتاب استراتژی بنگاه مادر اثر سید احسان شجاعی و کامیار رئیسی فر به عنوان کتابهای سال کشور انتخاب و معرفی شدند و در موضوع انتخاب پایان نامه برتر سال، پایان نامه مقطع دکتری خانم زینب زمانی با عنوان طراحی مدل یکپارچه کمپین تبلیغاتی با تمرکز بر محتوا، استاد راهنما: دکتر محمدعلی بابایی و استادان مشاور دکتر شهریار عزیزی - خانم دکتر حشمت خلیفه سلطانی به عنوان پایان نامه برتر سال ۱۴۰۲ کشور انتخاب و معرفی شد.
جایزه ملی مدیریت کسب و کار سال کشور اعطا شد
در آئین اختتامیه این رویداد که با حضور دکتر محمدمهدی برادران، معاون صنایع عمومی وزارت صنعت، معدن و تجارت، دکتر نعمت اله رضائی، مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید نهاد ریاست جمهوری و با استقبال قابل توجه اساتید و مدیران برجسته کشور، برگزار شد، پس از دو سخنرانی علمی برجسته، جایزه ملی مدیریت کسب و کار سال کشور در بخش ساختمانی به شرکت ابنیه سازان مقاوم قربانی / در بخش صنعت احداث و انرژی به شرکت مهندسی و ساختمانی جهانپارس / در صنعت فولاد به مجتمع فولاد بوشهر / در صنعت پوششهای ضدحریق به شرکت بهسازان توسعه آرمان (بتا) / در بخش خصوصی صنعت خودرو به گروه بهمن / در کسب و کارهای آنلاین به شرکت پویا آریان سدید (گیشه ۷۲۴) / در صنعت بانکی به بانک سپه و بانک توسعه تعاون / در صنعت رستوران به شرکت بین المللی فرآوردههای غذایی خوش طعم (سوپر استار) / در صنایع سلولزی و پلیمری به شرکت آسیا نگار گلسار (گروه صنعتی ANG) / در صنعت خودرو به شرکت پارس خودرو از گروه خودروسازی سایپا / در صنعت فولاد به فولاد امیرکبیر کاشان / در صنعت گلخانهای به شرکت کیان ایده برنا / در بخش دولتی صنعت خودرو به شرکت سایپا سیتروئن / در کلینیکهای درمانی به کلینیک ساعی / در صنعت تلکام به شرکت نسیم ارتباط آینده (نسیم تلکام)/ در صنعت پتروشیمی به شرکت گسترش کاتالیست ایرانیان / در صنایع غذائی به گروه تولیدی ساوانا / در صنعت رسانهای به شرکت هلدینگ برسا (آ خرین خبر) / در صنعت فرش به شرکت فرش داریوش / در صنعت ریسندگی به شرکت طلاریس کاشان / در باشگاه مشتریان به شرکت توسعه فناوران بهین فردا (ایران کارت) / در صنعت بیمه اتکائی به شرکت بیمه اتکائی امین / در صنعت بیمه به کارگزاری رسمی بیمه مستقیم بر خط سایپا / در بازرگانی فولاد به شرکت صنایع فولادی یکتا آهن سپاهان، اعطا شد.
این رویداد معتبر علمی که توسط انجمن مدیریت کسب و کار ایران و با مشارکت دانشگاههای داخلی و حدود ده دانشگاه خارجی و نهادهای معتبری از جمله فدراسیون مدیریت و مشاوران کسب و کار ایران، اتحادیه انجمنهای علمی، فناوری، نوآوری و تجاری سازی کشور، خانه صنعتکاران ایران و … برگزار گردید، مهمترین برنامه این انجمن برجسته علمی است که هر ساله برگزار میگردد.
نقل از :مهر