نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  پاسخ به چند سوال تغذیه ای آیا تصور شما در مورد گریپ فروت، چای زنجبیل، ژله، م...

  اعتیاد کودکان به فست فود تقویت عادات غذایی نادرست می‌تواند بزرگترین ظلم یک ...

  بهترین خوراک ها برای افطاری و سحری کدامند؟ پایگاه خبری لقمه: سرپرست دفتر طب ایرانی وزارت بهدا...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

خوردنی‌هایی که شکم شما را بزرگ می‌کند اندازه شکم تنها در موضوع اضافه وزن مطرح نیست بلکه در ارتباط با گوارش نیز اهمیت می‌یابد. در واقع در برخی موارد، عملکرد نامناسب دستگاه گوارش باعث برآمدن و متورم شدن شکم می‌شود. در این مقاله که حاصل تلاش همکارانمان در گروه ترجمه روزنامه خورشید است برآن شدیم تا با چندنکته، به خانم‌ها و آقایانی که تمایل دارند شکم صافی داشته باشند متذکر شویم، از خوردن برخی مواد غذایی اجتناب کنند.
میگرن و دانستنی هایی درباره آن یک متخصص مغز و اعصاب با تاکید بر اینکه کاهش آب بدن به عنوان یکی از عوامل تشدید کننده سردرد در تابستان است، گفت: کاهش آب بدن در تابستان به علت تعریق فراوان است به همین دلیل باید روزانه آب به صورت اندک اندک و بافاصله مصرف شود.
آیا گرانی نان به تهران هم می رسد؟/ تغییر قیمت نان از سوی استاندارها پایگاه خبری لقمه: نان قوت غالب مردم بوده و پس از ۳ سال قیمت آن در بعضی استان‌های کشور افزایش یافته است؛ در مشهد نان بربری از ۱,۱۵۰ تومان با افزایش حدود ۴۳ درصدی به ۱,۶۵۰ تومان در یک هفته اخیر رسیده است.
گروه خونی A، زخم معده می آورد! همه ما تا به حال معده درد، مسمومیت، تهوع، استفراغ و سایر مشکلات گوارشی را تجربه کرده‌ایم و می‌دانیم وقتی معده درد بگیرد تمام فعالیت‌های روزمره مان مختل می‌شود!