نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  با ذرت به جنگ با کم خونی بروید متخصصان تغذیه می‌گویند ذرت به دلیل اینکه غنی از ری...

  مشاجره والدین جلوی فرزندان به مصرف الکل و مواد در نوجوانان منجر می‌شود یک روانشناس با تشریح تأثیر مشاجره والدین جلوی فرزن...

  راه مقابله با کم حافظه‌گی و افکار منفی با یک دمنوش طبیعی پایگاه خبری لقمه: برای دورکردن افکار منفی و افزایش...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

کلیه‎های خود را با گل گاوزبان تقویت کنید از برگ‎های گل گاوزبان به دلیل داشتن ویتامین C در برخی از کشورها به‌عنوان سالاد استفاده می‌کنند.
گفت و گو با مالک پدیده شاندیز درباره رازهای موفقیتش شاید تا الان نام «محسن پهلوان» را نشنیده باشید؛ اما قطعا کارهایی که او کرده، شما را به تحسین واداشته است! او که پیش از این درکار ساخت و ساز بوده، درسال‌های گذشته با راه‌اندازی رستوران‌های زنجیره‌ای «شاندیز» درایران، امارات و افغانستان سروصدای زیادی راه انداخته. آخرین رستوران او «پدیده شاندیز» نام دارد که در 6 ماه ابتدایی سال 88 با مانور تبلیغاتی روی همزمانی تولد امام رضا(ع) با روز 8/8/88، تیزرهای تلویزیونی گوناگونی را در صداوسیما روی آنتن فرستاد.
10 نکته برای هضم بهتر غذا خیلی مهم است که غذایی که می خورید و زمانی که آن را میل می کنید، از قبل معین باشد. خوردن غذاهای مشابه و زمان های مشخص در روز اثرات معینی بر روی سیستم گوارش شما دارد
وقتی در ایران‌ گریه‌ کردم روزگاری که ما در آن زندگی می‌کنیم، سرشار از تحرک و پویایی است. جهانی که روز به روز بیشتر به انواع فناوری‌ها و پیشرفت‌ها دست پیدا می‌کند و آدم‌ها را به آن وابسته. این جهان پرشور با همه دستاوردهایش موجی از بحران هویت را به دنبال داشته است.