نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  این ۵ میوه تابستانی ضد سرطان تابستان فصل خوبی برای لذت بردن از میوه‌های خنک کنن...

  نقش غذاهای آماده به مصرف و سبزیجات آلوده در ابتلا به هپاتیت A یک متخصص تغذیه با تاکید بر اینکه هپاتیت A دارای من...

  چرا باید هر میوه را در فصل خودش خورد؟ پایگاه خبری لقمه: کارشناسان تغذیه بر این باورند ک...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

7 ماده غذایی برای مبارزه با چربی های شکم امروزه بیماری های التهابی و چاقی موضعی شکم افزایش پیدا کرده است که بسیاری از مردم را با مشکل روبرو کرده است مواردی که در زیر ذکر می شود در کاهش التهابات و کاهش چربی شکم موثر است در صورتی که از این مواد غذایی استفاده کنید و ورزش روزانه را با آن همراه کنید چربی موضعی شکم شما کاهش پیدا می کند.
کالبد شکافی یکی از خوشمزه‌ترین غذاهای مضر دنیا شاید کم‌ضررترین بخش پیتزا به‌دلیل وجود مقدار کم ویتامین C سس قرمز آن باشد.
حقایقی عجیب درباره چاقی متخصصان سلامت می‌گویند عوامل چاقی در بین افراد فراتر از بی‌تحرکی و پرخوری است اما با این حال مصرف مواد خوراکی ناسالم مانند مواد قندی و نداشتن فعالیت بدنی قطعات اصلی پازل چاقی هستند.
تلاش دختران ایرانی برای «باربی شدن» «ممنون، میل ندارم. برنج کم می‌خورم. میلی به گوشت قرمز ندارم. شب‌ها شام نمی‌خورم. به جای پروتئین، سالاد می‌خورم و...» شنیدن این جملات از زبان دختران و زنان ایرانی در سال‌های اخیر به رواج بی‌اشتهایی‌های عصبی و دامن زدن به توهم چاقی میان آن‌ها کمک کرده است. موضوعی که بیش از هر چیز، شاید ریشه در باورها و خرده فرهنگ‌های غلط جامعه داشته باشد و جامعه زنان ایرانی را درگیر مشکلاتی اساسی در زندگی کند.