نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  صحیح و سالم پیر‌ شوید هیچ کس نمی‌تواند از پیری فرار کند، هرچند می‌شود با...

  افزایش میل جنسی به روش های سنتی مهارت های زندگی یکی از کارهای مهمی است که هر فردی ...

  مصرف مواد قندی در دوران پیش دبستانی چگونه باشد كارشناس دفتر بهبود تغذیه جامعه وزارت بهداشت توصیه ...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

موز، کیوی و پرتقال موثر در کنترل فشارخون یک فوق تخصص نفرولوژی بزرگسالان عنوان کرد: خوردن لبنیات، سبزی‌جاتی مانند گوجه‌فرنگی و میوه‌هایی مانند موز، کیوی، پرتقال و خرما که حاوی مقادیر بسیاری از کلسیم و پتاسیم هستند در کنترل فشار خون موثر هستند.
چالش ایران و افغانستان بر سر سهم آب از رود هیرمند/حقابه ایران از هیرمند چقدر است؟ پایگاه خبری لقمه: رودخانه هیرمند یکی از رودهای پرآب افغانستان است که به دریاچه هامون می‌ریزد. اما مدتی است که ممانعت افغانستان از ورود سهم ایران از آب هیرمند به مشکلی جدی برای استان سیستان و بلوچستان ایران تبدیل شده است.
زندگی شاداب‌ با این 10خوراکی انسان از همان آغاز خلقت به‌دنبال اکسیر جوانی بوده تا بتواند سالم و شاداب زندگی کند و طول عمر بیشتری داشته باشد. گرچه هنوز هم نتوانسته به این معجون خالص دست یابد، اما مصرف بعضی غذاها در رژیم غذایی روزانه دست‌کمی از اکسیر جوانی ندارد.
"پای مرغ" منبعی سرشار از کلسیم و فسفر یک متخصص تغذیه، مصرف لبنیات، قلم و پای مرغ را منبعی سرشار از کلسیم و فسفر عنوان و خاطرنشان کرد: متاسفانه مردم کشورمان بسیار کم از پای مرغ استفاده می‌کنند در حالی که سالانه به کشورهای دیگر صادر می‌شود.