نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  درمان آنفولانزا با انار پایگاه خبری لقمه: کارشناس آزمایشگاه کنترل غذا دانش...

  کاهش سریع وزن بعد از تعطیلات عید خیلی از افراد بعد از گذراندن تعطیلات به دلیل خوردن...

  خوراکی های موثر در درمان ناباروری مردان لقمه: یک متخصص تغذیه ناباروری مصرف استروژن‌های گیا...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

مصرف زیاد گوشت و نمک فراوان سبب ایجاد سنگ کلیه می‌شود پایگاه خبری لقمه: معاون پژوهشی مرکز تحقیقات نفرولوژی دانشگاه علوم پزشکی تهران با اشاره به دلایل ابتلا به بیماری سنگ کلیه، گفت: کلیه‌های ۱۲ درصد مردم ایران سنگ ساز است و این میزان در آینده رشد فزاینده دارد.
تقسیم بندی جالب افراد توسط کی‌روش سرمربی تیم ملی فوتبال تاکید کرد: فوتبال بین المللی در جهان مثل ایران نیست كه هر وقت یك تعطیلاتی برسد همه می روند شمال؛ شما باید یك تصمیمی را چهارشنبه بگیرید بعد بگویید دو شنبه برمی گردیم. نه این طوری نیست.
کاهش وزن با معجونی معجزه گر پایگاه خبری لقمه:این معجون بری سوزاندن کالری استفاده می شود و ویتامین ها و مواد معدنی را به بدن می رساند، و علاوه بر این، با استفاده از آن شما توانید در کمتر از پنج روز سه کیلوگرم کاهش وزن داشته باشید.
تیغ ماهی را دور نریزید استخوان یکی از منابع عالی کلسیم است که مصرف آن برای همه انسان‌ها قابل توصیه است؛ ولی مصرف آن بویژه برای افراد مبتلا به نرمی و پوکی استخوان، فوق العاده ارزشمند است. لازم به ذکر است که جوشاندن استخوان و مصرف آب حاصله نمی تواند کلسیم فراوانی را به بدن وارد سازد، بلکه لازم است دقیقا خود استخوان جویده و بلعیده شود.