نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  ایبوپروفن در شیر! تحقیقات نشان می دهد در یک لیوان شیر بیش از 20 نوع ...

  آشنایی با خواص سالم‌ترین روغن‌های خوراکی متخصصان تغذیه اخیراً فهرست هشت مورد از سالم‌ترین ر...

  کودکان به نوشیدن چای عادت نکنند کارشناس دفتر بهبود تغذیه جامعه وزارت بهداشت گفت: ع...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

وضعیت تغذیه مردم در ایران در ایران چگونه است؟ پایگاه خبری لقمه: آخرین تحقیقات در زمینه تغذیه مردم ایران نشان می‌دهند که ایرانیان با کمبود شدید روی و اضافه وزن در گروه‌های سنی مختلف روبرو هستند؛ موضوعی که لزوم توجه و برنامه‌ریزی برای پیشگیری و کنترل اضافه وزن و چاقی و همچنین برطرف کردن کمبود ریزمغذی‌ها را نشان می‌دهد.
10 آب‌میوه‌ای که قندشان از نوشابه هم بیشتر است شکر موجود در آب‌میوه یکی از دلایل اصلی فاسد شدن دندان‌ها در کودکان است و قند برخی از آب‌میوه‌های موجود در سوپرمارکت‌ها بیشتر از قند نوشابه‌ها است.
بروز کم آبی در سفر شایع است/روزانه 8 تا 10 لیوان مایعات مصرف کنید کارشناس مسئول واحد تغذیه دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، توصیه‌های تغذیه‌ای در طول سفر ارائه کرد و گفت: حتما در طول سفر به دریافت مقادیر مناسب لبنیات دقت کنید و روزانه متناسب با نیاز بدنتان حدود 2 تا 3 لیوان شیر یا ماست کم چرب مصرف کنید.
جدیدترین قوانین و مجازات‌های "نظام استاندارد" + جزئیات پایگاه خبری لقمه: طبق قانون تقویت و توسعه نظام استاندارد، جرایم مرتکب شده در نظام استاندارد مطابق با قانون مجازات اسلامی و قوانین به روز شده قوه قضاییه تعریف شده است.