نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  بخور نخورهای شب امتحان امسال روزهای امتحان کمی زودتر از همیشه فرارسیده‌ان...

  به كودك خود به اجبار غذا ندهید دكتر پریسا ترابی در گفت وگویی، ضمن بیان این مطلب ا...

  مصرف سوپ و آش بعد از شیمی درمانی فراموش نشود یک متخصص خون و آنکولوژی با تاکید بر ضرورت مصرف یک ...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

مهندس کامپیوتر غاز چران پایگاه خبری لقمه: «حمید یزدانی» جوان آذربایجانی ای است که بعد از پایان تحصیلات دانشگاهی به سراغ پرورش غاز رفته و حالا جوجه غازهایش را از بناب به عراق صادر می کند.
با خوردن به جنگ چربی ها بروید اگر قصد دارید چند كیلویی لاغر شوید و در عین حال نمی‌خواهید تن به رژیم‌های سخت غذایی بدهید، این مقاله را مطالعه كنید. محققان و متخصصان تغذیه برای پاسخگویی به افرادی كه قصد لاغر شدن دارند مواد غذایی را معرفی كرده‌اند كه می تواند چربی‌های بدن را بسوزاند.
خوراكی‌های بدون كالری اغلب رژیم‌های لاغری توجه ویژه‌ای به میزان كالری مصرفی فرد دارد. مواد غذایی كه در این شماره برایتان گردآوری كرده‌ایم دارای كالری بسیار كمی هستند و جالب اینجاست كه همین كالری بسیار كم در حین مصرف در بدن ـ زمانی كه مشغول گاز زدن، جویدن و هضم غذا هستید ـ به صفر می‌رسد.
اسامی غیرمتعارف در کافی شاپ و رستورانها نشانه چیست پایگاه خبری لقمه: ناپلیتانا، مالیبوی آناناس، موهیتو و رازبری مارگریتا؛ هیچ​کس نمی​داند این اسامی ناآشنا دقیقا از کی در فهرست غذایی ما ایرانی​ها جای گرفتند. هرچه که هست حالا جا برای خودنمایی اسامی عجیب آن ور آبی باز شده است .