نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  بهترین و بدترین عصرانه‌ها کدامند اگر لاغر هستید، فعالیت زیادی دارید و به هیچ بیماری...

  برنج کدام کشورها بیشترین آلودگی را دارد؟ نتایج یک تحقیق از 12 کشور در چهار قاره نشان داد که...

  شش توصیه‌ی غذایی برای پیشگیری از دیابت امروزه دیابت افراد زیادی را در سرتاسر جهان گرفتار ...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

از کجا متوجه تازگی مرغ شویم؟ یکی از نکته‌های مهمی که می‌تواند نشان‌دهنده کهنه بودن مرغ باشد، ‌بوی نامطلوب قسمت زیر بال آن است. اگر می‌خواهید از تازه بودن مرغ مطمئن باشید، باید قسمت زیر بال آن را بالا بزنید و بو کنید. بوی بد این قسمت، حاکی از کهنه بودن مرغ است. در مواردی هم فساد مرغ، از نوک بال‌های آن شروع می‌شود.
اشتباهاتی که پس از یک وعده پرخوری مرتکب می شوید برای اینکه پرخوری تان را جبران کنید سعی می کنید در روزهای آتی کمتر بخورید. بهتر است که بدانید در اشتباه هستید و نیازی نیست احساس گناه کنید. به جای انجامکارهای غیرعادی موارد زیر را بخوانید.
12رازی که فست فودی‌ها به شما نمی گویند فست‌فودها، خیلی سریع‌تر از آن‌چیزی که تصور می‌کردیم، به زندگی ما وارد شده‌اند و چه بخواهیم و چه نخواهیم، در زندگی روزمره‌مان نقش مهمی دارد. رازهای فست‌فودها را بخوانید تا با این پدیده مدرن امروزی، رفتاری متفاوت داشته باشید...
شش خوراکی زمستانی شگفت انگیز را بشناسید بسیاری از محصولات غذایی زمستان ممکن است برای مردم ناآشنا باشند اما غذاهایی که می توان با آنها تهیه کرد، برای بالا بردن سیستم ایمنی بدن بسیار مفید هستند.