نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  اگر می‌خواهید بچه دار شوید، ناگت نخورید! نتایج پژوهش جدیدی که در مجله‌ی پزشکی Diabetologia ...

  مصرف مایعات در زمستان چقدر مهم است؟ در فصل زمستان نیز مصرف مقادیر کافی آب و مایعات را ...

  خرید نان لواش و ماکارونی فله ممنوع متخصص طب سنتی با تأکید بر اینکه باید از خرید گوشت‌...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

این ادویه مخدر را مصرف نکنید خبرهای جدیدی در راه است. مواظب آنچه مصرف می کنید باشید. عنوان گیاهی هم در پی محصولات مختلف قابل اعتماد نیستند.
رژیم لاغری ۱۰ روزه برای آب کردن چربی های اضافه اگر توقع دارید زمانی که رژیم می‌گیرید، آب توی دلتان تکان نخورد و گرسنه نشوید، یعنی یا برای لاغر شدن خیلی مصمم نیستید یا کلا تعریف درستی از رژیم ندارید! سلامتی و زیبایی حق افرادی است که اراده بهتر و قوی‌تری دارند. همین یک میان وعده را بخورید و شکر خدا را کنید این میان وعده را یا در فاصله صبحانه تا ناهار بخورید، یا در فاصله ناهار تا شام.
رژیم غذایی برای عضله ای شدن شكم یکی از مواردی که باعث می‌شود تا افراد از ادامه رژیم‌های غذایی خودداری کنند یا هر وقت اسم رژیم به گوششان رسید فرار کنند این می‌باشد که این افراد تا به حال به صورت علمی و اصولی اقدام به تنظیم رژیم نکرده‌اند بلکه به صورت یکباره هر آنچه در سبد غذایی شان بوده حذف کرده‌اند و شوکی بسیار بزرگ را به مغز خود وارد کرده اند که سبب نفرت و ترس از رژیم شده است.
بادام زمینی خطر ابتلا به دیابت را كاهش می دهد مصرف حدود 50 تا 100 گرم بادام زمینی خطر ابتلا به دیابت نوع 2 را تا 30 درصد و مصرف حدود 5 قاشق چای خوری كره بادام زمینی خطر ابتلا به دیابت را تا 20 درصد كاهش می‌دهد.