نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  آب کرفس از فشارخون بالا پیشگیری می‌کند کارشناس صنایع غذایی معاونت غذا و داروی دانشگاه علو...

  خوردن صبحانه و پرهیز از مصرف نوشابه‌های گازدار از فشار خون بالا می‌کاهد نتایج یک بررسی نشان داد که حفظ نمایه‌ی توده‌ی بدنی...

  مس، چدن یا بلور؛ کدام را انتخاب می کنید؟ آیا تا به حال از خود سوال کرده اید که کدام ظروف من...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

وزن کم کردن سریع واقعا ممکن است! برخی از متخصصان بر این باورند، كاهش وزن سریع اصلا جالب نیست و باید كاهش وزن در مدت طولانی انجام شود اما امروزه تحقیقات نشان داده، اگر به درستی برنامه كاهش وزن و رژیم آن اجرا شود، هیچ‌اشكالی به كاهش وزن نسبتاسریع وارد نیست!
بهترین جایگزین‌های گوشت قرمز و مرغ پایگاه خبری لقمه: این روزها گیاهخواری طرفداران زیادی پیدا کرده و خیلی‌ها ناگهان رژیم غذایی همیشگی را رها می‌کنند و گیاهخوار می‌شوند. اما سوالی که مطرح می‌شود این است؛ آیا جانشین های گیاهی می‌توانند همه مواد موردنیاز بدن را تامین کنند؟
20 بخورید، 20 بگیرید بسیاری از دانش ‌آموزان روزهای پیش از امتحان را تا حد امکان به مطالعه می ‌پردازند و تصور می‌ کنند که غذا و استراحت مانع مطالعه می ‌شود، در صورتی که با تغذیه صحیح می ‌توان بازده فکری را افزایش داد.
عادات غذایی کم‌خونی‌ آور کم‌خونی فقر آهن از شایع‌ترین کم‌خونی‌هاست. بر اساس جدیدترین بررسی‌ها، مشخص شده است 20 درصد خانم‌ها، 50 درصد خانم‌های باردار و 3 درصد آقایان به اندازه کافی آهن دریافت نمی‌کنند و همین امر باعث می‌شود کم‌خونی ناشی از کمبود این ماده معدنی در آن‌ها بروز کند.