نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  رابطه پیتزا و سکته های قلبی متخصص قلب و عروق به شهروندان توصیه كرد: از غذاهای ...

  میوه، سبزی و لبنیات را با فاصله بخورید مدیر گروه تحقیقات تغذیه انستیتو تغذیه وزارت بهداشت...

  کمبود آب، افراد را بد اخلاق می کند لقمه: کم آبی در افراد منجر به بروز بداخلاقی و پایی...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

شهیدزاده: شرکت‌های دانش بنیان اولویت تسهیلاتی بانک کشاورزی هستند مدیرعامل بانک کشاورزی گفت: کارخانه های فراوری با تشخیص وزارت جهاد کشاورزی، پشتیبانی مالی می شوند.
دستور تهیه 10 جوشانده ضد سرما خوردگی رایج ترین نوشیدنی ما چای است اما به گفته متخصصان طب سنتی زیاده روی در مصرف آن توصیه نمی شود، بنابراین بد نیست در کنار آن نوشیدنی های جایگزین مانند انواع جوشانده ها و دم نوش های گیاهی را هم امتحان کنید که هم راحت تهیه می شوند و هم هر نوع سلیقه ای را پوشش می دهند. جوشانده ها از جوشیدن دانه، ریشه یا برگ گیاهان در آب جوش تهیه می شوند. حالا شاید این سوال پیش بیاید که چه تفاوتی بین دم نوش و جوشانده وجود دارد؟
آشنایی با 10 روش‌ تشویق کودک به خوردن سبزیجات از آن‌جا که سبزی‌جات دارای خواص فراوانی به خصوص برای کودکان هستند در این‌جا چند راهکار را به شما معرفی می‌کنیم تا کودک شما به خوردن این گروه غذایی تمایل بیشتری نشان دهد.
خوراکی‌هایی که باید سرد مزاج‌ها بخورند یک متخصص طب سنتی گفت: افرادی که مزاج سرد دارند بیشتر درون‌گرا و سفید پوست هستند.این افراد بهتر است غذاهای آبکی و سنتی بیشتر بخورند و از مصرف فست‌فود بپرهیزند.