در گفت‌وگو با لقمه عنوان شد:
انگیزه حمایت پگاه از جشن بزرگ خانه سینما


مدیر تبلیغات و ارتباطات بازاریابی صنایع شیر ایران (پگاه) گفت: به دنبال تغییر نگرش مردم از این برند به عنوان یک شرکت لبنی محض به سمت یک شرکت به روز با محصولات متنوع و روزآمد هستیم.

به گزارش لقمه، در حالی که به گفته همایون اسعدیان، دبیر هفدهمین جشن بزرگ خانه سینما، برندهای مختلفی داوطلب حمایت از این اتفاق جذاب هنری بودند، شرکت صنایع شیر ایران گوی سبقت را از دیگران ربود و این مهم را به عهده گرفت. در این میان این تغییر رویکرد رفتار پگاه نسبت به گذشته‌ای نه چندان دور همزمان با ایامی‌ اتفاق می افتد که زمزمه های همراهی صنایع با هنرمندان و اتفاقات فرهنگی هر روز بیش از پیش به گوش به گوش می رسد.


انگیزه حمایت پگاه از ورزش و سینما

علی عطار مدیر تبلیغات و ارتباطات بازاریابی صنایع شیر ایران (پگاه) در گفتگو با خبرنگار لقمه، در خصوص انگیزه این شرکت لبنی برای حمایت از هفدهمین جشن بزرگ خانه سینما گفت: با تغییر مدیریت این مجموعه و آمدن جناب آقای مهندس رومی، رویکرد «پگاه» نسبت به ارتباط این شرکت با بازار و مردم تغییر کرده. به هر حال این برند سالها سکوت خبری و رسانه ای داشته و حتی تیزر تلویزیونی یا بیلبورد نداشته است.

وی با اشاره به اینکه با شروع کار مدیر عامل جدید این شرکت، تیم جدیدی در معاونت بازار و تبلیغات مستقر شده، افزود: ما با توجه به حمایتی که شد، برنامه ریزی جدیدی کردیم. برهمین اساس، هم در زمینه اسپانسری لیگ وارد حوزه فوتبال شدیم و هم با حمایت از جشن خانه سیما به حوزه فرهنگ ورود بیشتری کردیم.

عطار تصریح کرد: وقتی هدف کلی ما تغییر چهره «پگاه» در ذهن مردم باشد هر کاری می کنیم تا چهره واقعی امروز این برند را به مردم نشان دهیم. ما در این راستا هر اتفاقی که بیفتد را حمایت می کنیم چه ورزشهایی مانند فوتبال و والیبال و چه هنری مانند سینما. رویکرد ما الان اسپانسر شدن نیست و ما سعی می کنیم بودجه‌مان را به شکلی ببندیم که بتوانیم هم در حوزه ورزش و هم در حوزه فرهنگ کار حمایتی کنیم.

 

 

 

 

حمایت حداکثری از خانواده سینما

وی با تاکید بر اینکه یکی از اعضای خانه سینما است، تاکید کرد: خوشبختانه متصل شدن ما به خانه سینما از طریق من و به واسطه روابط نبود و بعد از ایجاد ارتباط بین این دو مجموعه، در جریان قرار گرفتم اما سعی کردم که این کار را تسریع کنم و چون سال‌هاست که مسائل این جشن و خانه سینما را  پیگیری می کنم، سعی می کنیم که حمایت حداکثری کنیم.  

 

 

 

 

فروش عدد و رقمی برایمان مهم نیست

عطار تصریح کرد: ما الان به فروش عدد و رقمی توجه نداریم بلکه به ری برند (REBRAND)کردن  (ایجاد نگرش جدید مردم نسبت به این نام) مد نظر ما است بنابراین ما هر چیزی که بتواند  تقویت و بهینه سازی ارتباطات ما با بازار و مردم کمک کند و چهره جذاب و جدیدی از صنایع شیر ایران که از لحاظ امکانات دستگاهی و تجهیزات مورد استفاده در آن این بازنگری صورت گرفته، کمک کند را مورد حمایت قرار می دهیم.

تغییر ادبیات رفتاری با مردم

این مدیر جوان تاکید کرد: ما به دنبال انتقال این مفهوم به مردم هستیم و به همین منظور یک سبدی از کل کشور را انتخاب کردیم تا همانطور که محصولاتمان را تغییر داده ایم، ادبیات رفتاریمان را هم نست به مردم تغییر دهیم.

پگاه فقط شیر نمی فروشد!

عطار تاکید کرد: همانطور که اکنون شاهد هستیم که پگاه محصولاتی که رویکردی جدید دارد مانند کافی میکس یا میلک شیک را روانه بازار کرده است، همه هدف این برنامه تبلیغاتی این است که با این تغییر رویکرد، نگاه مردم را هم نسبت به پگاه تغییر دهیم چون تصور مردم طی این سال‌ها این است که پگاه فقط شیر فروشی و صنایع شیر است در صورتی که الان اینطور نیست و سعی می کند محصولات جدید و به روزی که در سبد خانواده امروزی هم قرار بگیرد را تولید می کند.

شصت نوع پنیر تولید می کنیم/ذائقه مردم برایمان مهم است

وی افزود: ما برخلاف زمانی که تنها یک نوع پنیر یو اف یا همان شبنم مشهور را داشتیم، اکنون تنوع پنیرهایمان را افزایش داده ایم و شصت نوع پنیر مختلف تولید می کنیم.

مدیر تبلیغات و ارتباطات بازاریابی صنایع شیر ایران (پگاه) تصریح کرد: مدیریت عامل این مجموعه بر اینکه ما طبق ذائقه مردم رفتار کنیم اصرار دارند و ما هم در حال به روز رسانی محصولاتمان هستیم که از ذائقه مردم عقب نمانیم.

  

شما هم می توانید در انتهای همین مطلب نظرتان را درباره آن، با دیگران در میان بگذارید.

 بازگشت به صفحه نخست




کد: 8219 تاریخ نشر: ۱۳۹۴ يکشنبه ۸ شهريور بازدید: 1021 ساعت: 3:47 صبح
نسخه چاپی نسخه چاپی     ارسال به دوست

اخبار مرتبط با این خبر

ردیفتیترتاریخ
1 نامه‌نگاری محرمانه به وزیر در پی گرانی قیمت مواد اولیه بطری ۱۳۹۷ چهارشنبه ۲۷ تير
2 همایش بهبود کیفیت خدمات و تأمین مالی در صنعت گردشگری برگزار می‌شود ۱۳۹۷ دوشنبه ۲۵ تير
3 پگاه به ایده‌های جدید در حوزه تولید محصولات عملگرا و گسترش محصولات لبنی جایزه می دهد ۱۳۹۷ دوشنبه ۲۴ ارديبهشت
4 سازمان میراث فرهنگی برای اصلاح عوارض خروج از کشور تلاش می‌کند ۱۳۹۶ سه شنبه ۲۱ آذر
5 نمایشگاه بین المللی گردشگری بدون مسئولان کشور ۱۳۹۶ دوشنبه ۲۰ آذر
6 غول صنایع غذایی جهان در ایران سرمایه‌گذاری جدید می کند ۱۳۹۶ يکشنبه ۱۹ آذر
7 بهره‌برداری فاز نخست مجموعه کارخانه پنبه گرمسار تا پایان امسال ۱۳۹۶ يکشنبه ۱۹ آذر
8 واردات محصولات غذایی سختگیرانه‌تر می شود ۱۳۹۶ شنبه ۱۸ آذر
9 ممنوعیت واردات شکر تا پایان سال ۱۳۹۶ سه شنبه ۱۴ آذر
10 تاثیر تصمیم عراقی‌ها بر بازار کنسانتره و آبمیوه ایران ۱۳۹۶ شنبه ۴ آذر
11 سازوکار خرید توافقی زعفران از طریق بورس کالا ۱۳۹۶ سه شنبه ۲۳ آبان


نظرات


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است

نظر شما

نام:  
پست الکترونیکی:  
نظر شما:  
کد امنیتی:

 


نظرسنجی
نوشیدنی محبوب شما در زمستان چیست؟
 







 

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :  
 
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

سبزی فریزری بهتر است یا خشک شده؟ متخصصان تغذیه توصیه می‌کنند روزانه حداقل پنج سهم میوه و سبزیجات باید در سبد غذایی افراد قرار بگیرد چرا که این مواد غذایی انواع ویتامین‌ها و مواد معدنی ضروری را به بدن می‌رسانند. البته هر چند وقت یک‌بار اخباری مبنی بر آلودگی سبزیجات به دلیل آبیاری با آب‌های آلوده یا کودهای غیراستاندارد مطرح می‌شود و کارشناسان از مردم می‌خواهند مثلا در تهران سبزیجات مصرف نکنند.
نکته های کلیدی و ساده : بدون رژیم گرفتن، وزن خود را کاهش دهیم هر چند رژیم های غذایی لاغری بسیاری وجود دارند که ممکن است بتوانند به شما کمک کنند وزنتان را کم کنید اما این برنامه های غذایی در عین حال احساس شدید گرسنگی را به همراه دارند و ولع خوردن را پس از مدتها افزایش می دهند.
18 راه برای کاهش وزن و لاغری امروزه بسیاری از مردم لاغری را از جمله مشخصه‌های اصلی جذابیت و زیبایی می دانند، انتشار هزاران مقاله و کتاب مرتبط با رژیم های غذایی در کشورهای غربی و شرقی شاهد بر این مدعاست.
آشنایی با حقه های رژیم لاغری پژوهش جدیدی نشان می‌دهد که گذاشتن یک بسته یخ روی بافت چربی می‌تواند به سوختن کالری در بدن کمک کند. اما به‌راستی کدام حقه رژیم‌های لاغری واقعاً کار می‌کند؟