در گفت‌وگو با لقمه عنوان شد:
انگیزه حمایت پگاه از جشن بزرگ خانه سینما


مدیر تبلیغات و ارتباطات بازاریابی صنایع شیر ایران (پگاه) گفت: به دنبال تغییر نگرش مردم از این برند به عنوان یک شرکت لبنی محض به سمت یک شرکت به روز با محصولات متنوع و روزآمد هستیم.

به گزارش لقمه، در حالی که به گفته همایون اسعدیان، دبیر هفدهمین جشن بزرگ خانه سینما، برندهای مختلفی داوطلب حمایت از این اتفاق جذاب هنری بودند، شرکت صنایع شیر ایران گوی سبقت را از دیگران ربود و این مهم را به عهده گرفت. در این میان این تغییر رویکرد رفتار پگاه نسبت به گذشته‌ای نه چندان دور همزمان با ایامی‌ اتفاق می افتد که زمزمه های همراهی صنایع با هنرمندان و اتفاقات فرهنگی هر روز بیش از پیش به گوش به گوش می رسد.


انگیزه حمایت پگاه از ورزش و سینما

علی عطار مدیر تبلیغات و ارتباطات بازاریابی صنایع شیر ایران (پگاه) در گفتگو با خبرنگار لقمه، در خصوص انگیزه این شرکت لبنی برای حمایت از هفدهمین جشن بزرگ خانه سینما گفت: با تغییر مدیریت این مجموعه و آمدن جناب آقای مهندس رومی، رویکرد «پگاه» نسبت به ارتباط این شرکت با بازار و مردم تغییر کرده. به هر حال این برند سالها سکوت خبری و رسانه ای داشته و حتی تیزر تلویزیونی یا بیلبورد نداشته است.

وی با اشاره به اینکه با شروع کار مدیر عامل جدید این شرکت، تیم جدیدی در معاونت بازار و تبلیغات مستقر شده، افزود: ما با توجه به حمایتی که شد، برنامه ریزی جدیدی کردیم. برهمین اساس، هم در زمینه اسپانسری لیگ وارد حوزه فوتبال شدیم و هم با حمایت از جشن خانه سیما به حوزه فرهنگ ورود بیشتری کردیم.

عطار تصریح کرد: وقتی هدف کلی ما تغییر چهره «پگاه» در ذهن مردم باشد هر کاری می کنیم تا چهره واقعی امروز این برند را به مردم نشان دهیم. ما در این راستا هر اتفاقی که بیفتد را حمایت می کنیم چه ورزشهایی مانند فوتبال و والیبال و چه هنری مانند سینما. رویکرد ما الان اسپانسر شدن نیست و ما سعی می کنیم بودجه‌مان را به شکلی ببندیم که بتوانیم هم در حوزه ورزش و هم در حوزه فرهنگ کار حمایتی کنیم.

 

 

 

 

حمایت حداکثری از خانواده سینما

وی با تاکید بر اینکه یکی از اعضای خانه سینما است، تاکید کرد: خوشبختانه متصل شدن ما به خانه سینما از طریق من و به واسطه روابط نبود و بعد از ایجاد ارتباط بین این دو مجموعه، در جریان قرار گرفتم اما سعی کردم که این کار را تسریع کنم و چون سال‌هاست که مسائل این جشن و خانه سینما را  پیگیری می کنم، سعی می کنیم که حمایت حداکثری کنیم.  

 

 

 

 

فروش عدد و رقمی برایمان مهم نیست

عطار تصریح کرد: ما الان به فروش عدد و رقمی توجه نداریم بلکه به ری برند (REBRAND)کردن  (ایجاد نگرش جدید مردم نسبت به این نام) مد نظر ما است بنابراین ما هر چیزی که بتواند  تقویت و بهینه سازی ارتباطات ما با بازار و مردم کمک کند و چهره جذاب و جدیدی از صنایع شیر ایران که از لحاظ امکانات دستگاهی و تجهیزات مورد استفاده در آن این بازنگری صورت گرفته، کمک کند را مورد حمایت قرار می دهیم.

تغییر ادبیات رفتاری با مردم

این مدیر جوان تاکید کرد: ما به دنبال انتقال این مفهوم به مردم هستیم و به همین منظور یک سبدی از کل کشور را انتخاب کردیم تا همانطور که محصولاتمان را تغییر داده ایم، ادبیات رفتاریمان را هم نست به مردم تغییر دهیم.

پگاه فقط شیر نمی فروشد!

عطار تاکید کرد: همانطور که اکنون شاهد هستیم که پگاه محصولاتی که رویکردی جدید دارد مانند کافی میکس یا میلک شیک را روانه بازار کرده است، همه هدف این برنامه تبلیغاتی این است که با این تغییر رویکرد، نگاه مردم را هم نسبت به پگاه تغییر دهیم چون تصور مردم طی این سال‌ها این است که پگاه فقط شیر فروشی و صنایع شیر است در صورتی که الان اینطور نیست و سعی می کند محصولات جدید و به روزی که در سبد خانواده امروزی هم قرار بگیرد را تولید می کند.

شصت نوع پنیر تولید می کنیم/ذائقه مردم برایمان مهم است

وی افزود: ما برخلاف زمانی که تنها یک نوع پنیر یو اف یا همان شبنم مشهور را داشتیم، اکنون تنوع پنیرهایمان را افزایش داده ایم و شصت نوع پنیر مختلف تولید می کنیم.

مدیر تبلیغات و ارتباطات بازاریابی صنایع شیر ایران (پگاه) تصریح کرد: مدیریت عامل این مجموعه بر اینکه ما طبق ذائقه مردم رفتار کنیم اصرار دارند و ما هم در حال به روز رسانی محصولاتمان هستیم که از ذائقه مردم عقب نمانیم.

  

شما هم می توانید در انتهای همین مطلب نظرتان را درباره آن، با دیگران در میان بگذارید.

 بازگشت به صفحه نخست




کد: 8219 تاریخ نشر: ۱۳۹۴ يکشنبه ۸ شهريور بازدید: 934 ساعت: 3:47 صبح
نسخه چاپی نسخه چاپی     ارسال به دوست

اخبار مرتبط با این خبر

ردیفتیترتاریخ
1 گوهر ناب حقیقت خواهی و حقیقت گویی ۱۳۹۵ دوشنبه ۱۶ اسفند
2 ورود پساب های سمی به رودخانه هازمینه ساز سرطان هاست ۱۳۹۵ يکشنبه ۸ اسفند
3 کاهش ۴ درصدی قیمت خرید شیرخام /۶۰ درصد مطالبات دامداران پرداخت شد ۱۳۹۵ شنبه ۲ بهمن
4 اشتباه انسانی عامل توزیع شیر مدارس در هواپیما/ ۲ کارگر لبنی اخراج شدند ۱۳۹۵ دوشنبه ۲۷ دي
5 گندم بر اساس کیفیت و کلاس طبقه‌بندی شده قیمت‌گذاری می شود ۱۳۹۵ شنبه ۱۱ دي
6 وجود ویروس در دلسترهای انار و انگور شایعه است ۱۳۹۵ سه شنبه ۷ دي
7 کاهش 42 درصدی مصرف لبنیات در ایران ۱۳۹۵ سه شنبه ۷ دي
8 صادرات لبنیات به روسیه روی کاغذ مانده است/توان ایجاد بازار صادراتی را نداریم ۱۳۹۵ شنبه ۴ دي
9 صنایع قند و شکر550 میلیارد تومان از دولت طلبکار هستند ۱۳۹۵ يکشنبه ۲۸ آذر
10 افتتاح بزرگ‌ترین نمایشگاه صنایع غذایی در مازندران با محوریت سلامت و امنیت غذایی ۱۳۹۵ سه شنبه ۲۳ آذر
11 دولت طلب پارسال کارخانجات لبنی بابت شیر مدارس را نداده است/ لبنیات افزایش قیمت ندارد ۱۳۹۵ سه شنبه ۱۱ آبان


نظرات


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است

نظر شما

نام:  
پست الکترونیکی:  
نظر شما:  
کد امنیتی:

 


نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :  
 

  خوردنی های زرد رنگ پر خاصیت زرد رنگی‌ است آرامش‌بخش و شادی‌آفرین. با دیدن این ...

  شیر مادر بهترین غذا علیه باکتری ها لقمه: بندناف یکی از مهمترین مکانها برای استقرار با...

  تغذیه سالم با ارزانترین خوردنی‌ها وقت آن رسیده این باور غلط را که خوردن غذای سالم ب...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

توصیه‌های مهم پس از پرخوری اغلب ما در بسیاری از اوقات تلاش می‌کنیم یک رژیم‌ غذایی سالم و ضدالتهابی حاوی مواد خوراکی متنوع را دنبال کنیم اما گاهی نیز هوس فست‌فودخوری به سرمان می‌زند در حالی که بدن نیز به طور طبیعی به این قبیل مواد غذایی ناسالم واکنش‌های التهابی نشان می‌دهد.
زمان بندی و تعداد وعده های غذایی می تواند به سلامت قلب کمک کند پایگاه خبری لقمه: اینکه شما در چه زمان هایی و چند بار در روز غذا می خورید می تواند به سلامت قلب شما و رسیدن به وزن ایده آل تان کمک کند.
خوراکی‌های ضد استرس را بشناسید پایگاه خبری لقمه: «غذای راحت»،«غذای آرام بخش»؛ آیا با این دو اصطلاح آشنا هستید؟ فکر می کنید میان این دو نوع غذا چه تفاوتی وجود دارد؟کدام یک می تواند قدری از استرس ها و تشویش های زندگی امروز را کم کند؟
راهکاری موثر برای کم کردن وزن، کاهش استرس است پایگاه خبری لقمه: به گفته محققان، استرس از توانایی شما برای کاهش وزن می کاهد.

حامیان