در گفت‌وگو با لقمه عنوان شد:
انگیزه حمایت پگاه از جشن بزرگ خانه سینما


مدیر تبلیغات و ارتباطات بازاریابی صنایع شیر ایران (پگاه) گفت: به دنبال تغییر نگرش مردم از این برند به عنوان یک شرکت لبنی محض به سمت یک شرکت به روز با محصولات متنوع و روزآمد هستیم.

به گزارش لقمه، در حالی که به گفته همایون اسعدیان، دبیر هفدهمین جشن بزرگ خانه سینما، برندهای مختلفی داوطلب حمایت از این اتفاق جذاب هنری بودند، شرکت صنایع شیر ایران گوی سبقت را از دیگران ربود و این مهم را به عهده گرفت. در این میان این تغییر رویکرد رفتار پگاه نسبت به گذشته‌ای نه چندان دور همزمان با ایامی‌ اتفاق می افتد که زمزمه های همراهی صنایع با هنرمندان و اتفاقات فرهنگی هر روز بیش از پیش به گوش به گوش می رسد.


انگیزه حمایت پگاه از ورزش و سینما

علی عطار مدیر تبلیغات و ارتباطات بازاریابی صنایع شیر ایران (پگاه) در گفتگو با خبرنگار لقمه، در خصوص انگیزه این شرکت لبنی برای حمایت از هفدهمین جشن بزرگ خانه سینما گفت: با تغییر مدیریت این مجموعه و آمدن جناب آقای مهندس رومی، رویکرد «پگاه» نسبت به ارتباط این شرکت با بازار و مردم تغییر کرده. به هر حال این برند سالها سکوت خبری و رسانه ای داشته و حتی تیزر تلویزیونی یا بیلبورد نداشته است.

وی با اشاره به اینکه با شروع کار مدیر عامل جدید این شرکت، تیم جدیدی در معاونت بازار و تبلیغات مستقر شده، افزود: ما با توجه به حمایتی که شد، برنامه ریزی جدیدی کردیم. برهمین اساس، هم در زمینه اسپانسری لیگ وارد حوزه فوتبال شدیم و هم با حمایت از جشن خانه سیما به حوزه فرهنگ ورود بیشتری کردیم.

عطار تصریح کرد: وقتی هدف کلی ما تغییر چهره «پگاه» در ذهن مردم باشد هر کاری می کنیم تا چهره واقعی امروز این برند را به مردم نشان دهیم. ما در این راستا هر اتفاقی که بیفتد را حمایت می کنیم چه ورزشهایی مانند فوتبال و والیبال و چه هنری مانند سینما. رویکرد ما الان اسپانسر شدن نیست و ما سعی می کنیم بودجه‌مان را به شکلی ببندیم که بتوانیم هم در حوزه ورزش و هم در حوزه فرهنگ کار حمایتی کنیم.

 

 

 

 

حمایت حداکثری از خانواده سینما

وی با تاکید بر اینکه یکی از اعضای خانه سینما است، تاکید کرد: خوشبختانه متصل شدن ما به خانه سینما از طریق من و به واسطه روابط نبود و بعد از ایجاد ارتباط بین این دو مجموعه، در جریان قرار گرفتم اما سعی کردم که این کار را تسریع کنم و چون سال‌هاست که مسائل این جشن و خانه سینما را  پیگیری می کنم، سعی می کنیم که حمایت حداکثری کنیم.  

 

 

 

 

فروش عدد و رقمی برایمان مهم نیست

عطار تصریح کرد: ما الان به فروش عدد و رقمی توجه نداریم بلکه به ری برند (REBRAND)کردن  (ایجاد نگرش جدید مردم نسبت به این نام) مد نظر ما است بنابراین ما هر چیزی که بتواند  تقویت و بهینه سازی ارتباطات ما با بازار و مردم کمک کند و چهره جذاب و جدیدی از صنایع شیر ایران که از لحاظ امکانات دستگاهی و تجهیزات مورد استفاده در آن این بازنگری صورت گرفته، کمک کند را مورد حمایت قرار می دهیم.

تغییر ادبیات رفتاری با مردم

این مدیر جوان تاکید کرد: ما به دنبال انتقال این مفهوم به مردم هستیم و به همین منظور یک سبدی از کل کشور را انتخاب کردیم تا همانطور که محصولاتمان را تغییر داده ایم، ادبیات رفتاریمان را هم نست به مردم تغییر دهیم.

پگاه فقط شیر نمی فروشد!

عطار تاکید کرد: همانطور که اکنون شاهد هستیم که پگاه محصولاتی که رویکردی جدید دارد مانند کافی میکس یا میلک شیک را روانه بازار کرده است، همه هدف این برنامه تبلیغاتی این است که با این تغییر رویکرد، نگاه مردم را هم نسبت به پگاه تغییر دهیم چون تصور مردم طی این سال‌ها این است که پگاه فقط شیر فروشی و صنایع شیر است در صورتی که الان اینطور نیست و سعی می کند محصولات جدید و به روزی که در سبد خانواده امروزی هم قرار بگیرد را تولید می کند.

شصت نوع پنیر تولید می کنیم/ذائقه مردم برایمان مهم است

وی افزود: ما برخلاف زمانی که تنها یک نوع پنیر یو اف یا همان شبنم مشهور را داشتیم، اکنون تنوع پنیرهایمان را افزایش داده ایم و شصت نوع پنیر مختلف تولید می کنیم.

مدیر تبلیغات و ارتباطات بازاریابی صنایع شیر ایران (پگاه) تصریح کرد: مدیریت عامل این مجموعه بر اینکه ما طبق ذائقه مردم رفتار کنیم اصرار دارند و ما هم در حال به روز رسانی محصولاتمان هستیم که از ذائقه مردم عقب نمانیم.

  

شما هم می توانید در انتهای همین مطلب نظرتان را درباره آن، با دیگران در میان بگذارید.

 بازگشت به صفحه نخست




کد: 8219 تاریخ نشر: ۱۳۹۴ يکشنبه ۸ شهريور بازدید: 3504 ساعت: 3:47 صبح
نسخه چاپی نسخه چاپی     ارسال به دوست

اخبار مرتبط با این خبر

ردیفتیترتاریخ
1 توزیع گسترده کره در فروشگاه‌های سراسر کشور/ به زودی مشکل کمبود رفع می‌شود ۱۴۰۳ يکشنبه ۱۱ آذر
2 گسترش تولید ماشین‌آلات صنایع غذایی در یک شرکت دانش‌بنیان ۱۴۰۳ سه شنبه ۶ آذر
3 افزایش ۳ میلیون تن ظرفیت جذب ماده خام کشاورزی در سال جاری ۱۴۰۳ يکشنبه ۱۳ آبان
4 پشت پرده شرکت صنایع بهشهر چه می‌گذرد؟ ۱۴۰۳ سه شنبه ۲۳ مرداد
5 روند نزولی صادرات داروی ایرانی/ عراق بزرگ ترین بازار هدف ۱۴۰۳ دوشنبه ۲۲ مرداد
6 یازدهمین نمایشگاه نوشیدنی، چای، قهوه و صنایع وابسته یک هفته دیگر افتتاح می شود ۱۴۰۳ شنبه ۲۰ مرداد
7 خواص نعناع دمنوش آن برای مشکلات گوارشی و اعصاب +موارد دیگر ۱۴۰۳ سه شنبه ۱۶ مرداد
8 آنچه باید درباره بستنی محبوب ایرانی ها بدانیم ۱۴۰۳ شنبه ۱۳ مرداد
9 «سایر صنایع» کجاست که ۶.۳ میلیارد دلار ارز نیما گرفته است؟ ۱۴۰۳ دوشنبه ۸ مرداد
10 کلم‌پلو شیرازی و آش کازرون ثبت ملی شدند ۱۴۰۲ سه شنبه ۸ اسفند
11 تعرفه گاز هتل‌ها و تأسیسات گردشگری تعیین شد ۱۴۰۲ سه شنبه ۳ بهمن


نظرات


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است

نظر شما

نام:
پست الکترونیکی:
نظر شما:
کد امنیتی:



نظرسنجی
امسال شب یلدا را چگونه می گذرانید؟
 




عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  عواقب تغذیه نامناسب در دوران بارداری لازم است به مادران آگاهی داده شود که در دوران بارد...

  سم زدایی از بدن با گل کلم گل کلم، گیاه بومی شمال شرق مدیترانه در حال حاضر در...

  سرد مزاجان و خوردن غذاهایی با طبع سرد اگر افراد بعد از مصرف غذاهایی که طبع سرد دارد، دچا...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

ارتباط آلودگی هوا با چاقی و کلسترول بالا چیست؟ پایگاه خبری لقمه: به گفته محققان، قرار گرفتن در معرض آلاینده ها موجب اضافه وزن می‌شود و کلسترول بالا و تری گلیسیرید را افزایش می‌دهد.
ظروف پلاستیکی یکبار مصرف و مواد نگهدارنده از عوامل موثر شیوع آندومتریوز یک متخصص زنان زایمان و نازایی گفت: بیماری آندومتریوز اخیرا به دلیل بارداری در سنین بالا، استفاده از ظروف پلاستیکی یکبار مصرف و مواد نگهدارنده موجود در برخی مواد غذایی مانند تن ماهی افزایش یافته است.
آنچه باید در مورد رنگ میوه‌ها بدانید تنوع رنگی میوه‌ها و سبزی‌ها فقط برای لذت بردن از تماشای آنها نیست.به گفته محققان این رنگ‌ها به ما می‌گویند کدام رنگ از میوه‌ها و سبزیجات با کدام بیماری مقابله می‌کند و مصرف آنها احتمال ابتلا به کدام بیماری‌ها را در بدن به حداقل می رساند.
ترک سیگار با این مواد غذایی کشیدن سیگار عادت خطرناکی است که بعضی افراد یا برای تفریح یا برای‌رهایی از اضطراب و خشم به آن رو می آورند.