به گزارش پایگاه خبری لقمه، همواره کاخ جشنواره قلب تپنده و مرجع هیجانات و جریانات رسانه ای جشنواره فیلم فجر در سراسر کشور بوده است و امسال هم مرکز همایش های برج میلاد از این قاعده مستثنی نبوده است.
با گذشت نیمی از روزهای جشنواره با هر عزیزی در مورد حال و هوای کاخ جشنواره صحبت میکنی از ریتم و فضای پر تب و تاب رسانه ها راضی است، حتی سخنگوی دولت هم که میهمان کاخ جشنواره بود از عبارت «پر شور و جذاب» برای وصف حال و هوای این جا استفاده کرد.
اما از عواملی که دست به دست هم دادند تا این اتمسفر شکل بگیرد میتوان به دورهم بودن اهالی سینما و باهم بودن اصحاب رسانه اشاره کرد؛ در فضای کاخ جشنواره فجر که قدم میزنی چهرههای هنری را میبینی که نوشیدنی به دست همراه هم ایستادهاند تجدید دیدار میکنند و مرور خاطرات.
رسانه ها باهم آمده اند و انحصاری وجود ندارد از هر پایگاه رسانه ای نماینده هایی در کاخ جشنواره حضور دارند از آن ها پذیرایی میشود و به گفتگو با هنرمندان و برنامه سازی میپردازند. باهم و دورهم نوشیدنی های جذاب بهنوش را مینوشند و اشتیاقشان برای گفتگو بیشتر میشود.
سمپلینگ محصولات متنوع شرکت بهنوش ایران در کاخ چهل و دومین جشنواره فیلم فجر، به عنوان یکی از رویدادهای جذاب و مورد توجه اهالی رسانه، فرهنگ، هنر و حتی چهرههای مطرح اجتماعی و سیاسی، مورد استقبال قرار گرفته است. این اقدام نهتنها فرصتی برای آشنایی با محصولات جدید این برند فراهم کرده، بلکه به عنوان بخشی از فضای صمیمانه و پرشور کاخ جشنواره، نقش مهمی در ایجاد تعاملات و لحظات خوش میان میهمانان داشته است. چنین رویدادهایی تنها به یک اقدام تبلیغاتی محدود نمیشوند، بلکه بخشی از تجربه منحصربهفرد جشنواره را شکل میدهند.